SVEIVA SHOPEN

Sveiva shopen

Sveiva Innebandys klubbkolleksjon for sesongen 2021/22, levert av Salming og PurePlay, er nå tilgjengelig.

Se Sveivas klubbkolleksjon for 2021/22

Priser
Klubbavtalen med Salming og PurePlay gir følgende medlemsfordeler ved kjøp av produkter i klubbkolleksjonen:
20% avslag på veiledende pris ved standardkjøp
25% avslag på veiledende pris ved klubbkvelder
30% avslag på veiledende pris ved fellesbestillinger og i Salming Store
(Merk: Avslag på hjemme- og bortedrakter er ikke gjeldende.)

Kjøp og bestillinger
Standardkjøp gjøres på www.salming.no med følgende rabattkode: Sveivaibk. Rabattkoden aktiveres ved å taste den inn i feltet «Jeg har en rabattkode» i kassen. Rabattkoden er gyldig for alle medlemmer i Sveiva Innebandy.

Klubbkvelder gjennomføres i regi av PurePlay ved sesongstart og gjentakende i løpet av sesongen. PurePlay stiller med vareprøver og sko, køller etc. til salgs. Eventuelle bedre tilbud enn 25% avslag fra PurePlay er gjeldende. Avslag på tekstiler i klubbkolleksjonen er ikke gjeldene på klubbkvelder, med mindre dette er en avtalt kampanje.
Fellesbestillinger gjennomføres tre ganger i året, inkludert ved sesongstart og juletider. Fellesbestillinger vil eventuelt også gjennomføres ved stor etterspørsel. Bestillinger sendes til naima@sveiva.no.

Salming Store er Salming sitt utsalg i Sarpsborg. Adresse: Kløvningsten 3A, 1739 Borgenhaugen. Åpningstider: mandag – torsdag 10.00-17.00 og fredag 10.00-15.00.

Kontakt
Ved spørsmål relatert til klubbkolleksjonen eller klubbavtalen med Salming og PurePlay, vennligst ta kontakt med Naima på naima@sveiva.no.